محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

عشق ماماني وبابايي

تولد یک سالگی

1392/10/12 22:24
نویسنده : مامان و بابا
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همگی هجدهم آذر تولد پسر گلم بود که زحمتش افتاد روی دوش باباجون ومادر جون یعنی خودشون خواستند که برای محمد مهدی تولد بگیرند انشاءالله بتونیم مهربونی هایشون را جبران کنیم برای تولد همه دعوت بودند ناهار الویه وشیرازی پلو درست کردیم و بعد از ظهر هم جشن گرفتیم البته جشن که نه چون ماه صفر بود فقط عکس انداختیم وکیک خوردیم .

تولد7

تولد5

 

اینم محمد مهدی وبابا

تولد3

 

محمد مهدی وپسر عمه ودختر عمویش

تولد2

 

محمد مهدی ودختر عمویش

تولد

پسندها (2)

نظرات (9)

طاهره
26 دی 92 23:48
پسر ناز وبامزه ای دارید خدا حفظش کنه
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خانمی خانم تپلی شماهم نازه
منصوره مامان ماهان
7 بهمن 92 0:46
عزیزم تولدت مبارک . زیر سایه پدر و مادر مهربونت سالها شاد و سلامت زندگی کنی عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
سلام خانمی ممنونم من که هر کاری کردم نتونستم رمز را وارد کنم وعکس های پسرت را ببینم
مامان سید
14 بهمن 92 0:48
سلام خانومی. چه پسر نازی دارید... خدا براتون حفظش کنه ان‌شاءالله...
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفت انشاءالله پسر شما هم به سلامتی دنیا بیاد
z
1 اسفند 92 12:17
آخه، تمام صفحاتتونو مرور کردم حس غریبی پیدا کردم. ایده خوبیه که خاطراتتونو وبلاگ کردین، حتما پسر گلتم با دیدنش خیلی ذوق میکنه ، همچنان ادامه بده وبلاگتو. یکم اگه بتونی به صفحات نظم بهتری یدی بهتره، البته شاید بجث تخصصی باشه.... ولی در گل خوبه موفق باشی. پسر نازتم ببوس
R
1 اسفند 92 14:30
سپیده مامان امیرمهدی..
11 اسفند 92 16:46
خدا نگهداره.ماشالا بانمکه
نرگس مامان
14 اسفند 92 21:19
سلام ان شالله تولد 100سالگیش ماشالله خیلی نازه ببوسینش از طرف من
مامان و بابا
پاسخ
قربانت چشم روزی هزار تا بوسش می کنم یکیشم از طرف شما
محمدطاها
30 فروردین 93 12:45
سلام...محمدمهدی عزیز،تولدت مبارک،عشق مامان و بابا
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان روشا
18 آذر 93 0:43
سلام عزیزم تولدت مبارک آقا انشاالله 120 سالگیت البته باتنی سالم ودلی خوش ، تونستی به روشاخانم منم سربزن
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم خدا روشا خانم شما را براتون حفظ کنه