محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

عشق ماماني وبابايي

صفحه اول دفتر خاطرات جوجوي من

1392/3/20 12:45
نویسنده : مامان و بابا
149 بازدید
اشتراک گذاری

                                                         هوالمحبوب

 

سلام پسرم وهمه كساني كه با ما همراه مي شويد.

 

از زماني كه باردار بودم تصميم داشتم براي فرزند گلم وبلاگ بسازم اما خوب آنقدر حالم بد بود كه نتونستم بعدشم كه به دنيا ا.مدن بچه ودردسرهاي خاص خودش تا الآن كه اين فرصت را پيدا كردم .

 

الآن انقدر ذوقيدم كه برات وبلاگ درست كردم.

اميدوارم تو هم خوشت بياد.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهندس کیان
23 خرداد 92 11:21
سلام عزیزم مبارکه وبلاگت از پسرت عکسایه بیستری بزار تا ببینیمو لذت ببریم
سارا
2 آبان 92 3:47
سلام عزیزم من تو نی نی سایت با وبلاگ شما آشنا شدم راستش از آموزشی که برای بافتنی میدین خیــــــــــلی خوشم اومد حالا میخوام شروع کنم هیچی بلد نیستم میخواستم ازتون سوال کنم ببینم میشه با شما همراه شد و بافتنی رو یاد گرفت ممنون میشم جوابمو واسم تو وبلاگم بزارین یه دنیا سپاس
مامان و بابا
پاسخ
سلام خانمی شرمنده من پیغامت را الآن دیدم شما به آدرس تایپیک بیا حتما می تونی یاد بگیری موفق باشیhttp://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=645298&PageNumber=1